Prírodná kozmetika z Arónie
Aróniu sme doteraz poznali len ako šťavu alebo sušenú rastlinu. Ale vidím, že vaša firma ponúka aj iné produkty z týchto zázračných bobúľ. Ktoré sú to presne?
Áno, je to tak. Firma Aronia Original vyrába momentálne 40 produktov pre potravinársky priemysel a aktuálnou novinkou je táto kozmetika.
Prečo ste vytvorili aj kozmetickú divíziu?
Veľa našich zákazníkov nám volalo s tým, že nami predávanú prírodnú šťavu primiešali k svojej kozmetike a malo to veľmi dobré účinky na ich pleť. Preto sme začali s výrobou vlastnej kozmetiky. Záujem bol taký obrovský že sme začali skúmať, aké kozmetické výrobky sú momentálne na trhu. Ako vysvitlo, nikto zatiaľ nevyrábal produkty na regeneráciu buniek.
Aronia Cosmetics ponúka tradičné alebo prírodné výrobky?
Ponúkame šesť výrobkov. Všetky sú dermatologicky testované a vyhovujú podmienkam prírodnej kozmetiky. Čiže ide o stopercentne prírodnú biokozmetiku.
Čo je tajomstvom kozmetických výrobkov z Arónie?
Tajomstvo spočíva v samotnej základnej zložke, v Arónii. Počas výskumov sme sa dopracovali k technológii, vďaka ktorej dokážeme tieto vysokoúčinné látky získať a spracovať.
Z akých produktov sa skladá vaša kozmetická ponuka?
Máme šesť výrobkov. Čistiace pleťové mlieko, pleťová voda, pleťový krém, očný gél, balzam na pery a krém na ruky.
Vieme, že Arónia má výraznú farbu. Nie je to problém pri kozmetických výrobkoch?
o je dobrá otázka. Už sa na to pýtali aj návštevníci výstavy. Ale rád Vám to ukážem. Ako vidíte, po rozotrení gélu nezostane žiadne zafarbenie, červenanie. Z tohto hľadiska určite nemusíte mať obavy.
Ako prijali tieto kozmetické výrobky zákazníci?
Veľmi dobre. Ja som bol spočiatku kritický, lebo nás poznali v prvom rade ako firmu produkujúcu potravinárske výrobky, ale naši zákazníci nás doslova donútili k tomu, aby sme vyrábali aj kozmetiku. Z toho dôvodu sme si sadli a vyvinuli sme túto vynikajúcu prírodnú kozmetiku s obsahom jedinečných účinných látok z bobúľ Arónie. Tieto produkty sú výnimočné aj na tejto výstave bioproduktov, máme veľmi veľa návštevníkov a sú nadšení. Máme vynikajúce ohlasy. Je to viac ako skúška produktu, každý záujemca je spokojný. Ja ako muž neviem veľa o kozmetike, minulý týždeň som sa skúsil pripraviť a teraz už môžem tvrdiť aj ja, že je to vynikajúci produkt. Divíziu kozmetiky sme oddelili od potravinárskych výrobkov a ako samostatná divízia má veľmi sľubný štart.
Som nadšený, lebo tieto produkty sú rovnako kvalitné ako naše šťavy, lekváry, želé alebo sušené ovocie, ktoré už naši spokojní zákazníci poznajú.